Asiakaspalvelua ja Viestintää


Hei! Tämänkertainen blogipäivityksemme on tällä kertaa minusta – meidän uudesta viestintätyöntekijästä ja asiakaspalvelijasta. Olen Julia ja aloitin Nokian Väliasemalla työskentelyn heinäkuun alussa, ja olen nyt muutaman viikon perehdytyksen jälkeen sopeutunut hyvin rooliini. Aikaisempaa kokemusta minulla ei ollut asiakaspalvelutehtävistä, mutta hyvän opastuksen jälkeen pääsin nopeasti jutun juoneen kiinni.

Löysin Nokian Väliasemalle, kun TE-toimisto ehdotti minulle täällä avautunutta paikkaa asiakaspalvelijan tehtäviin. Huomasin myös itse Nokian Väliaseman nettisivuilta, että täällä etsittiin viestijää, josta minulla olikin jo aiempaa kokemusta, ja päätinkin hakea näitä molempia paikkoja. Pääsin lähes heti haastatteluun ja sainkin molemmat paikat, sekä ajojärjestelijän pestin.

Koulutustaustaltani olen medianomi ja graafinen suunnittelija, joten viestinnän rooli on minulle mieluinen. Nautin luovasta työstä mitä viestinnän kanssa voi toteuttaa. Arvostan myös kokemusta, jonka saan asiakaspalvelijan työstä, sillä se on taito mitä voi hyödyntää monessa eri ammatissa.

Nokian Väliasemalle pääseminen on ollut hyvin positiivinen asia minulle, sillä se on tuonut pidempiaikaisen työttömyyden jälkeen hyvää rytmiä elämään, mutta ei kuitenkaan ole ollut liian raskas aloitus. Työpäivät ovat sopivan pituisia ja työkaverit ovat mukavia – suosittelen tätä myös muillekin, joilla on ollut työttömyyttä pidempään takana!

 

Julia

viestinta@nokianvaliasema.fi